تینوئید ریتارد

Retard 30 cap مکمل دارویی کاهنده چربی و کاهش اشتها قوی

تینوئید ریتارد

Retard 30 cap مکمل دارویی کاهنده چربی و کاهش اشتها قوی

تینوئید ریتارد ساخت آلمان چربی سوزو کاهش وزن قوی

تینوئید ریتارد  Retard 30 cap
مکمل دارویی کاهنده چربی و کاهش اشتها قوی
محصول کشور آلمان

قیمت محصول 269 هزار تومان
افزودن به سبد خرید


تینوئید
 

مکانیسم اثر :

  • کاهنده فوق العاده چربی
  • موثرترین در کاهش اشتها
  • کنترل اشتهای کاذب
  • دفع سموم چرب از بدن
     

توضیحات تکمیلی :

  • دارای استاندارد GMP سازمان بهداشت جهانی FDA
  • کاهش دهنده اشتها
  • افزایش متابولیسم
  • کاهش سایز شکم و پهلو
  • جمع کننده و سفت کننده پوست
  • افزایش فعالیت متابولیک مولکول های چربی و کاهنده کربو هیدرات
  • جلوگیری از تبدیل قند اضافی به چربی و دفع چربی ها

تینوئید ریتارد Retard چه کسانی نمیتوانند استفاده کنند

  • مشکل بیخوابی حادی
  • تاکی کاردی (افزایش ضربان قلب بیش از 100 بار)
  • یبوست
  • سردرد
  • اضطراب همیشگی
  • دهان خشک همیشگی ( قابل رفع با مصرف آهن)
  • فشار خون بالا ( قابل درمان با عدم مصرف نمک و شکر)

درباره قرص تینوئید بیشتر بدانیم:
    شماره استاندارد : 02033469
    ساخت کمپانی Artegodan Gmbh


تینوئید
محتویات:
    30 عدد کپسول 75 میلی گرمی

توضیحات تکمیلی :

  1. کم کننده اشتها و کاهش عالی علاقه به خوردن را کاهش می دهد.
  2. ماده تشکیل دهنده ژلاتین و GLYCERIN , بخشی از آن هیدروکلراید می باشد.
  3. قرص تینوئید در کاهش وزن افرادی که حدالامکان رژیم غذایی را رعایت میکنند بسیار ایده ال است.
  4. کپسول تینوئید به شما کمک میکند که با مصرف غذای کمتر احساس بهتری داشته باشید و به عبارتی میزان غذای مصرفی شما را کنترل میکند.
     

طریقه مصرف قرص لاغری تینوئید :
قبل از مصرف حتما بایستی با پزشک مشورت گردد.
روزانه یک عدد قبل یا بعد از صبحانه - پبشنهاد میشود به هیچ وجه از این قرص در بعد از ظهر (14 ظهر الی 24 شب) به علت بی خوابی و افزایش ضربان قلب استفاده نشود.

موارد منع مصرف:

  • افراد زیر 12 سال و بالای 70 سال
  • زنان باردار و شیرده
  • بیماران مبتلا به بیماری قلبی
  • فشار خون بالا
  • فشار خون پایین
  • دیابت
  • مشکل قلبی
  • بیماری های کلیوی و کبدی
  • حساسیت به مواد تشکیل دهنده مواد مخدر

تینوئید
داروهای زیر را با کپسول تینویید همزمان استفاده نکنید :

  1. داروهای ضد افسردگی
  2. سایر داروهای کاهش وزن ( شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی)
  3. هر دارویی که روی سطح هوشیاری تاثیر بگذارد. (مثلا سبب خواب آلودگی شود یا اینکه شما را بی خواب کند) داروهای مثل آرام بخشها، ضد افسردگی ها، تریپتوفان


دستور مصرف قرص لاغری تینویید ریتارد:
    یک کپسول یکبار در روز نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه همراه با یک لیوان آب


تینوئید
عوارض قرص لاغری تینوئید ریتارد:

  • سردرد
  • حسرگیجه
  • خشکی دهان
  • افزایش ضربان قلب
     

نکات قابل توجه :
    Amfepramone  مشابه آمفتامین با عملکرد تقریبا یکسان است و می تواند وابستگی در بیماران شود.بدین منظور که هربار چاق میشود بیمار مستقیما به این دارو پناه ببرد که مجاز نیست.
    قرص تینوئید برای نوجوانان زیر 18 سال توصیه نمی شود
    زنان باردار و شیرده نباید این دارو را استفاده کنند.

اینها (دارو )هستند با تجویز پزشک یا مشاور استفاده گردد.

قیمت محصول 269 هزار تومان

افزودن به سبد خرید

ارسال سریع به سراسر کشور درب منزل

تحویل تهران 4 الی 5 ساعت کاری

تحویل سایر شهر های کشور 48 الی 72 ساعت کاری

برای ارتباط با ما از طریق تلگرام کلیک کنید

پشتیبانی 24 ساعته تلگرام shop_operator@

*ممکن است به علت تعداد زیاد پیام ها جواب خود را با تاخیر دریافت نمایید. لطفا شکیبا باشید



  نظرات مشتریان:


علی

سلام من قرص تینویید ریتارد گرفتم الان ۳ روز هر روز ۱دونه راس ساعت ۱۲ بعد از ظهر میخورم

پاسخ کارشناس : سلام باید صبح خورده شود. ساعت 8 صبح
موفق باشید

06 مرداد 1396 ساعت 18 و 08 دقیقه

شکوفه

نیازی نیست از نصفه شروع کنم تا بدنم عادت کنه
یا زمانش حتما باید صبح باشه

پاسخ کارشناس : زمانش حتما باید صبح باشد

03 مرداد 1396 ساعت 10 و 58 دقیقه

شکوفه

سلام
روزتون بخیر
من دو روزه از قرص تنوئید استفاده کردم تقریبا دو ساعت بعد از خوردن قرص سردرد شدیدی اومده سراغم و حدود ١٢ساعت طول کشیده و با دو تا مسکن نوافن هم خوب نشده چیکار کنم ادامه بدم یا دوزش رو بیارم پایین یا کلا قطع کنم

پاسخ کارشناس : روزی یک عدد باید بخورید نه بیشتر .....
بعد صبحانه یک عدد

02 مرداد 1396 ساعت 15 و 30 دقیقه

بهار

با سلام لطفا میخوام بدونم این قرص برا کسی که مشکل کم کاری تیرویید و pco داره ضرر نداره و روی این افراد که چاقیشون به دلیل مشکلات هورمونی هست تاثیر میذاره؟؟و یا لازم هست با پزشک معالج مشورت بشه؟
متشکرم

پاسخ کارشناس : سلام خیر مشکلی ندارد فقط 10 الی 20 درصد تاثیرش کم میشود

02 مرداد 1396 ساعت 12 و 50 دقیقه

Fateme

سلام ، وقت بهیر . من یه بار سوال پرسیدم. اما جواب ندادی و نمیدونم چرا پاک شد . من ٢٨ سالمه وزنم ٦٦ . میگرن حاد داشتم که با مصرف ١ سال توپیرامات هم میگرنم تا ٩٠٪‏ درمان شد هم حدود ١٥ کیلو کم کردم . الان ٦ ماه که دیگه قرص مصرف نمیکنم و همون ١٥ کیلو برگشته . ٢ تا سوال داشتم ، ١) عوارض این قرص باعث تشدید میگرن میشه یا نه ؟ ٢) لاغری بعد اسن قرص چقدر دوام داره ؟ زود برمیگرده یا نه ؟
ممنون از لطفتون

30 تیر 1396 ساعت 09 و 32 دقیقه

سام

سلام.یک بسته قرص تنوئید ریتارد ک حاوی ۳۰ عدد قرص هست برای منکه ۴۰ کیلو اضافه وزن دارم چقد میتونه وزنمو بیاره پایین.البته ورزش کنم و رژیم بگیرم؟؟برای از بین بردن کامل اضافه وزن چند دوره باید استفاده کنم؟؟؟
ممنون

29 تیر 1396 ساعت 16 و 54 دقیقه

مونت

سلام
انزیم کبدم کمی بالاست
میتونم از تینوییت استفاده کنم ؟

28 تیر 1396 ساعت 14 و 54 دقیقه

Fateme

من برای سفارش منتظر اطلاع شما هستم که اگه باعث بازگشت میگرن نمیشه تهیه کنم و این که ایا برگشت پذیر یا نه ؟

28 تیر 1396 ساعت 13 و 19 دقیقه

Fateme

سلام. من ٢٨ سالمه . تا سال قبل میگرن حاد داشتم که با ١ سال مصرف توپیرامات هم ١٥ کیلو کم کردم هم میگرنم ٩٠٪‏ خوب شد . الان ٦ ماه که قرص نمیخورم و عین اون ١٥ کیلو برگشته . این دارو هم تاثیرش کوتاه مدته ،؟ و باعث تشدید میگرن میشه یا نه ؟ ممنون

27 تیر 1396 ساعت 18 و 51 دقیقه

ناشناس

سلام .من 38کیلو اضافه وزن دارم و24سالمه میخواستم بدونم تا چند ماه باید این دارو رو استفاده کنم ....

27 تیر 1396 ساعت 05 و 03 دقیقه
سام

قبلا داروی لاغری مصرف کردم
و bmi 24 دارم
با توجه به اینکه بدنم در برابر قرص لاغری قوی شده این دارو خوبه یا قوی ترش؟مثل ادیوس طلایی؟

ایا ۱۰ کیلو رو لاغر میکنه طی ۱ ماه ؟


سوال بعد اینکه برای کسی که قصد بارداری داره برای ۳ ماه دیگه مشکلی نداره ؟

ایا ورق ۱۰ تاییش رو‌میشه تهیه کرد ؟

26 تیر 1396 ساعت 22 و 48 دقیقه

مونا

سلام. من امروز این قرص رو مصرف کردم . تا شب عالی بود اثرش به هیچی اشتها نداشتم اما ساعت ٩ شب به بعد خیلی شدید گرسنم شد و انگار اثرش از بین رفت، این طبیعیه؟ یا باید ٢ تا مصرف کنم،

پاسخ کارشناس : فقط یک عدد

26 تیر 1396 ساعت 21 و 28 دقیقه

مهدی

bmi من 24 است و می خواهم 10 کیلو کم کنم این قرص رو پیشنهاد میدید یا ادیوس طلایی

26 تیر 1396 ساعت 20 و 55 دقیقه

مهدی

سلام
من 67 کیلو وزن دارم ایا طی 1 ماه 10 کیلو کاهش می یابم؟
اگر کاهش نیافت وزنم باید چه کنم ؟

26 تیر 1396 ساعت 20 و 44 دقیقه

ناشناس

باسلام من ده کیلو اضافه وزن دارم و سى و دوسال سن قصدباردارى در سه ماه آینده دارم آیا میتوانم از این قرص استفاده کنم ؟

پاسخ کارشناس : بله میتوانید

25 تیر 1396 ساعت 12 و 10 دقیقه

موسوی

سلام سن دخترم ۱۱سال است متولد سال ۱۳۸۵

پاسخ کارشناس : خیر نمیتواند استفاده کند. فقط رژیم غذایی درست و تحرک.. تو 6 ماه به وزن دلخواه میرسد

24 تیر 1396 ساعت 13 و 20 دقیقه

مرجان

سلام مجدد
من هفته ای دو روز هم ورزش میکنم بدنسازی و تی آر ایکس مشکی پیش نمیاد؟

پاسخ کارشناس : خیر

24 تیر 1396 ساعت 10 و 15 دقیقه

مرجان

میخام حدودا 15-18 کیلو وزن کم کنم چه مدت باید مصرف کنم تا به نتیجه برسم؟

پاسخ کارشناس : دو ماه

24 تیر 1396 ساعت 10 و 04 دقیقه

موسوی

سلام
فرمودید دخر من که تهدید به کبد چرب است ریتارد استفاده نکند (۱۱ساله که ۲۰کیلو اضافه وزن دارد)
لطفا راهنمایی کنید چه دارو وقرصی رو میتونم جایگزین کنم
ممنون از شما

پاسخ کارشناس : 11 ساله است یا 11 سال است که وزنش بالاست!؟؟؟ کدام؟

23 تیر 1396 ساعت 10 و 16 دقیقه

مصطفی

سلام. من یک دوره ازش استفاده کردمو ١٠ کیلوکم کردم ولی دور دوم هیچ تاثیری روم نداشت. الان ٢٠ کیلو اصافه وزن دارم پیشنهاد شما چیه؟اسلیمینگ قرمز هم استفاده کردم بی تاثیر بود

پاسخ کارشناس : ادیوس طلایی

21 تیر 1396 ساعت 20 و 27 دقیقه
موسوی

سلام دختر من ۱۱ سال دارم که ۲۰ کیلو اضافه وزن دارد آزمایشی که جدیدا انجام داده تهدید به کبد چرب بود
میتونم از این قرص به دخترم بدهم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ کارشناس : خیر نمیتواند ریتارد استفاده کند

20 تیر 1396 ساعت 16 و 47 دقیقه

ناشناس

سلام ببخشید شما پزشک هستید؟

پاسخ کارشناس : پاسخگوی مسائل پزشکی و تخصصی ارجاع داده میشود به پزشک متخصص. اما سوالات عمومی کارشناس تغذیه

19 تیر 1396 ساعت 18 و 03 دقیقه

سمین

من مجبور هستم تعداد 20 عدد آنتی بیوتیک سپرو فلوکساسین بخورم. آیا با این قرص تداخل دارد؟

پاسخ کارشناس : خیر تداخل ندارد. خوب است نسبت به فردی که تحرک ندارد

19 تیر 1396 ساعت 13 و 58 دقیقه

ناشناس

بین دو دوره مصرف (یک ماهه) لازمه فاصله باشه یا بهتره پشت سر هم مصرف بشه؟

پاسخ کارشناس : بدون وقفه

13 تیر 1396 ساعت 10 و 05 دقیقه

سام

سلام
من ۲۶ سالمه و ۱۲۵ کیلو وزنم.پرخوری میکنم و عادت ب ورزش هم ندارم.اضافه وزنم خیلی زیاده.لطفا بهترین گزینه رو بهم پیشنهاد بدین.ممنون

پاسخ کارشناس : همین گزینه!

12 تیر 1396 ساعت 00 و 30 دقیقه

ناشناس

سلام من سفارش دادم دیروز.کى میرسه به دستم تهران هستم؟!

پاسخ کارشناس : یک روزه میاد

11 تیر 1396 ساعت 14 و 47 دقیقه

Zahra

سلام من 15 سالمه و 80 کیلو هستم . میخواستم بدونم باید چند دوره از قرص استفاده کنم؟ و مشکلی نداره چون سنم کمه؟ و همینطور طریقه مصرفش؟

پاسخ کارشناس : بهتر است شما ورزش کنید

08 تیر 1396 ساعت 19 و 08 دقیقه

asal

سلام من دو دوره اسلیمینگ قرمز استفاده کردم دوره اول کم کردم ولی دور دوم بی تاسیر بود 15 کیلو اضافه وزن دارم تنویید بگیرم خوبه یا قرص دیگه ای

پاسخ کارشناس : تینوئید بگیرید

08 تیر 1396 ساعت 16 و 32 دقیقه

مریم

سلام ببخشید فردی که ماه اول بارداریش هستش چه ضرری داره استفاده کنه یا اینکه اط بارداریش خبر نداره

پاسخ کارشناس : مشکلی پیش نمیاد ولی نباید استفاده کند

08 تیر 1396 ساعت 14 و 39 دقیقه

ناشناس

ببخشیداستفاده هر چند وقت ١ بار از قرص biomigril 10 براى میگرن و دمنوشهاى لاغرى نیوشا چطور ؟با تینویید ریتارد تداخل ندارد?

پاسخ کارشناس : خیر

08 تیر 1396 ساعت 13 و 56 دقیقه
...

سلام میخواستم بدونم اگر مصرفش با ورزش همراه باشه مشکلى داره؟واینکه کنارش میشه قرص امگا ٣ مصرف کرد؟و براى کسیکه کمى کبدش چربه و دارو مصرفمیکنه اشکالى داره؟ممنون میشم پاسخ بدید.

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارد

08 تیر 1396 ساعت 02 و 07 دقیقه

ناشناس

سلام خسته نباشید,ببخشیدمن شبها قبل خواب بخاطر بى خوابى ١عدد قرص آلپرازولام ٠/٥ میخورم ،مى خواستم بپرسم من مى تونم قرص لاغرى تینویید ریتارد را بگیرم؟؟؟ وزنم ٧٢ کیلو و ١٦٥ قد

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارذ

08 تیر 1396 ساعت 00 و 22 دقیقه

پارمیدا

salam mikhastam bedunam masrafe in ghorse faghat 1dore baraye man ke 5kilo ezafe vazn daram tasir dare?va inke agar 1dore masraf konam va dg masraf nakonam baes mishe vaznam bere bala??

پاسخ کارشناس : یک دوره کافی است. بعد از قطع مصرف این دست شماست که وزنتان را بالا ببرید یا ثابت!

07 تیر 1396 ساعت 22 و 42 دقیقه

ناشناس

سلام خسته نباشید، ببخشید من الان ٢ ماهه به علت بى خوابى شب قرص آلپرازولام٠/٥ استفاده میکنم و هر از گاهى که سر درد میگرنى مى گیرم قرص بایو میگریل مى خورم و ١ هفته هست که از دمنوشاى لاغرى نیوشا استفاده مى کنم و روزى٣٥ دقیقه پیاده روى ،مى خواستم بدونم این دو قرص یعنى آلپرازولام ٠/٥ و بایو میگریل تداخل با تینویید دارند یا مى تونم سفارش بدم؟وزن ٧٣ قد ١٦٥ (مى خوام ١٠ کیلو کم کنم)

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارد

05 تیر 1396 ساعت 01 و 43 دقیقه

ناشناس

سلام من چندماه با رژیم و ورزش اصلا نتونستم وزن کم کنم یه جورایی وزنم ثابت مونده،قدم 160 وزنم 73
چه راهی پیشنهاد میکنید؟

پاسخ کارشناس : یک بسته تینوئئید بگیر

31 خرداد 1396 ساعت 02 و 02 دقیقه

Sara

با سلام،
من ٩٧ کیلو وزنم بود با رژیم شدم ٨٥ بعد از اون با اسلیمینگ طلایی و رژیم سخت تونستم تا ٦٩ برسم ولی دیگه استپ شدم نه رژیم نه ورزش اثر نداره
با توجه به اینکه اشتهام کمه چ دارویی مصرف کنم
کم کاری تیروئید هم دارم

پاسخ کارشناس : همین تینویید

29 خرداد 1396 ساعت 13 و 07 دقیقه

ناشناس

سلام ببخشید از دو نفر که از تنوییداستفاده کردند راهنمایی خواستم و گفتن بعد از پایان دوره و قطع مصرف دوباره چاق شدند و حتی بیشتر از قبل؟؟میخواستم بدونم این از عوارض این قرص هست و یا برداشت اشتباه دوستان من که اشتهای کاذب برگشته؟؟؟؟؟ممنونم

پاسخ کارشناس : وقتی دوباره پرخوری کنید برمیگردید

28 خرداد 1396 ساعت 00 و 22 دقیقه

ناشناس

با سلام ،قد من ١٥٥هست و وزنم ٦٠کیلو،میخوام ٤-٥کیلو وزن کم کنم،در سه ماه گذشته دو دوره قرص نچرال اسلیمینگ قرمز استفاده کردم ،دریغ از ٥٠٠گرم کاهش وزن،یه جورایی انگار بدنم عادت کرده میخوام بدونم در حال حاضر تنویید برای من خوبه و جوابگو هست؟؟؟؟ممنونم

پاسخ کارشناس : تینوئیید دارو است و بسیار قوی است

27 خرداد 1396 ساعت 13 و 56 دقیقه

ناشناس

سلام من 28سالمه وزنم 72قدم 159هست با رژیم و ورزش و کلی تلاش حتی نتونستم یک کیلو هم کم کنم ،آیا این قرص موثر هستند بسته باید بخورم و چند کیلو کم میکنم؟

پاسخ کارشناس : 10 تا 12 کیلو

26 خرداد 1396 ساعت 20 و 58 دقیقه

ریحانه

سلام وقتتون بخیر,موقع استفاده این دارو دهان بوی بدی نمیگیره براثر کنترل اشتها؟

پاسخ کارشناس : خیر

24 خرداد 1396 ساعت 18 و 20 دقیقه
پردیس

میخواستم بدونم ممکنه بدنم به این قرص جواب نده؟روز در میون هم ورزش پیلاتس انجام میدم مشکلی نداره؟

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارد

24 خرداد 1396 ساعت 12 و 37 دقیقه

الی

ممنونم از پاسختون. ادیوس طلایی برای کبد چرب مناسبه؟!
من اصلا از این قرص اطلاعاتی ندارم. ممنون میشم بفرمایین همسر من با توجه به مشخصاتشون که عرض کردم، چند عدد و به جه صورتی باید از این قرص مصرف کنن و اینکه آیا مصرف 30عدد در 1ماه همان حدودا 10کیلو کاهش وزن رو بهمراه خواهد داشت؟!

پاسخ کارشناس : تینوییئد رو بگذارید دوره اخر...
اول سعی کنید مکمل استفاده کنید.برای همین ادیوس توصیه میگردد ... مگر اینکه هیچی جواب ندهد انوقت تینوئید استفاده کنید

24 خرداد 1396 ساعت 02 و 05 دقیقه

الی

با سلام و احترام خدمت شما مشاور گرانقدر.
همسر من 36سالشونه و با قد 187 و وزن 110 کیلو، حدودا 30کیلوگرم اضافه وزن دارن. ایشون مشکل چربی کبد دارن و 90درصد از اضافه وزنشون در قسمت شکم و پهلو انباشته شده. ایشون روزی 3تا 7نخ سیگار میکشن و به علت اضافه وزنشون بیشتر مواقع حین راه رفتن و فعالیت بدنی نفس کم میارن و به همین خاطر نمیتونن ورزش کنن. اشتهاشون هم زیاد نیست و معمولیه.با توجه به این توضیحات ممنون میشم اگر راهنماییم بفرمایید که ایشون چند عدد از این قرصها باید مصرف کنن و یا اینکه اگر قرص دیگه ای براشون مناسبه ممنون میشم اسمش رو بفرمایید.

پاسخ کارشناس : اگر اشتها ندارد ادیوس طلایی بگیرید. اما اگر اشتها رو نمیتواند کنترل کند تینویید بهترین گزینه است

23 خرداد 1396 ساعت 04 و 19 دقیقه

شکوفه

من 20روز fat burning استفاده کردم اصلا تاثیر نداشت ایا این قرص موثر

پاسخ کارشناس : بله موثر است.چون دارو است و نه مکمل

22 خرداد 1396 ساعت 21 و 38 دقیقه

علی

سلام بسته 60 تایی هم داره؟؟

پاسخ کارشناس : خیر موجود نیست

22 خرداد 1396 ساعت 03 و 02 دقیقه

roya

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تو ماه رمضان چ جوری مشه ار این قرص استفاده کرد

21 خرداد 1396 ساعت 03 و 31 دقیقه

ناشناس

سلام میخواستم بدونم مصرف مشروبات الکلی بعد از گذشت ١٠ساعت ضرری نداره
یا کلا نباید در طول مصرف قرص الکل مصرف کرد
یا اگر کسی خواست الکل استفاده کنه اون روز از قرص استفاده نکنه بهتره

پاسخ کارشناس : کلا مصرف الکل تعطیل

20 خرداد 1396 ساعت 02 و 03 دقیقه

دریا

این قرص رو واسه لاغر کردن میخوام

19 خرداد 1396 ساعت 16 و 59 دقیقه

چاقالو

این قرص بهتره یا نچرال اسلیمیگ قرمز؟
دلیلش رو بگید

پاسخ کارشناس : این دارو است. اسلیمینک مکمل

17 خرداد 1396 ساعت 17 و 31 دقیقه

محممد

سلام
آیا این دارو واسه من که با قد ۱۸۵ و وزن۸۵ اضافه وزن ندارم هم جواب میده؟
دغدغه ی من بیشتر سوختن چربی پهلو و پاهامه.

پاسخ کارشناس : بله جواب میدهد. اگر سوخت و ساز بیشتر مهمه سی ال ای بگیر

17 خرداد 1396 ساعت 16 و 36 دقیقه

سوگند

یه سوال دیگ هم داشتم این قرص با آسیکلوویر ۲۰۰ تداخل داره؟

پاسخ کارشناس : خیر

15 خرداد 1396 ساعت 01 و 58 دقیقه

سوگند

وقتتون بخیر من ۱۶۰ قد و ۸۶ وزن دارم بیشتر چاقی در پایین تنه و ران و ساق پا هست میخوام که ۳۰ کیلو پایین بیام این قرص جواب میده؟

پاسخ کارشناس : دو دوره باید استفاده بشود

15 خرداد 1396 ساعت 01 و 38 دقیقه

سوگند

من ۲۰سالمه قدم ۱۶۰ و وزنم ۸۶ میخواستم بدونم ک هردوره مصرفی این قرص چتد روز طول میکشه و اگ بخوام ۳۰کیلو کم کنم باید چند وقت مصرفش کنم؟

پاسخ کارشناس : یک ماه دو یا نهایت سه بسته. هرماه ۱۰ کیلو

14 خرداد 1396 ساعت 20 و 35 دقیقه

ناشناس

سلام، وقت به خیر
من 30 سال سن دارم. فد 167 و وزن 70 کیلو. آیا با قرص تینوئید می تونم 10 کیلو کم کنم؟ چه مدت باید استفاده کنم؟

پاسخ کارشناس : یکم کمتر

13 خرداد 1396 ساعت 08 و 52 دقیقه

ناشناس

من زولفت و زاناکس مصرف می کنم برای درمان اضطرابم .اگه بخوام یه دوره مصرف کنم این قرص رو باید دارو هایًخودم رو مصرف نکتم ؟اینطوری که من متوجه شدم مثل شیشه می مونه اما خیلی ضعیف دیگه .آمفتامین همون شیشه هست

پاسخ کارشناس : با زولافت تداخل دارد. امفتامین امفتامین است.! ربطی به شیشه ندارد

12 خرداد 1396 ساعت 15 و 26 دقیقه

حامد

سلام.من به خاطر تپش قلب قرص کونکور مصرف میکنم.آیا میتونم از تنویید استفاده کنم یا نه؟

پاسخ کارشناس : خیر

08 خرداد 1396 ساعت 20 و 52 دقیقه

بهار

سلام. میخواستم بدونم هر بسته حاوی چندتا قرصه؟! ضمن اینکه بنده 160قدمه 72وزنم. با چندتا قرص لاغر میشم!؟

پاسخ کارشناس : توضیحات سایت خیلی کامل است

31 اردیبهشت 1396 ساعت 19 و 06 دقیقه

بهناز

سلام این قرص رو چگونه تضمین میکنید؟

31 اردیبهشت 1396 ساعت 11 و 32 دقیقه

ناشناس

سلام آیا این امکان وجود داره با مصرف این قرص کاهش اشتها و کاهش وزن اتفاق نیوقته؟حداقل وزنی که کم میشه چقده؟

پاسخ کارشناس : سلام وقتی کاهش اشتها صورت بگیرد کاهش وزن هم دارد. حداقل 10 تا 12 کیلو

31 اردیبهشت 1396 ساعت 10 و 29 دقیقه

ناشناس

سلام واسه اینکه ۴۰ کیلو کم کنم چند دوره باید مصرف کنم

پاسخ کارشناس : دو یا سه دوره

29 اردیبهشت 1396 ساعت 19 و 44 دقیقه
پونه

سلام روزتون بخیر،
من این قرص رو تهیه کردم،ازتون میخوام راهنماییم کنید،من کبدم چرب هست و کم کاری تیروئید دارم،نمیخوام کم کردن وزنم طوری باشه که به کبدم آسیب برسه،وزنم ۹۲ وقدم ۱۶۵ هست و ۳۹ سال دارم ،الان پنج روزه ، روزی نصف قرص مصرف کنم.آیا به این روش استفاده ادامه بدم؟
چند دوره مجازم که استفاده کنم با توجه به شرایطم؟ ممنونم اگر پاسخ بدید.
وقتی تشنه مون میشه چقدر باید آب بخوریم؟ دائم تشنه هستم،و اینکه به مکمل احتیاج داریم یا خیر؟

پاسخ کارشناس : روزی نصف ادامه بدهید. کلا تا سه بسته مجاز هستید ( 90 قرص)

29 اردیبهشت 1396 ساعت 16 و 35 دقیقه

ناشناس

سلام مصرف قرص تینوئید باالکارنتین تداخل دارویی دارد و یا اینکه اثر تینوئید رو از بین میبره؟

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارد

27 اردیبهشت 1396 ساعت 13 و 35 دقیقه

شیلا

باسلام،ممنون ازاینکه پاسخ سوالمودادید.ممنکنه بفرماییدباتوجه به اینکه من تپش قلب دارم وقرص متوهگزال میخورم وشمافرمودیدنمیتونم قرص تینوییدریتاردبخورم.جهت لاغری باتوجه به سن48سال ومشکلم چه قرصی بخورم خوبه؟

پاسخ کارشناس : اسلیمینگ قرمز بگیرید

22 اردیبهشت 1396 ساعت 22 و 03 دقیقه

شیلا

سلام من85 کیلووزن دارم و165قدم هست قرص متوهگزال جهت تپش قلب مصرف میکنم روزی یک عدد،چندین مدل قرص ودمنوش لاغری استفاده کرده ام وچندهفته کمی وزن کم کرده ام ودوباره برگشته.آیااین کپسول اثرش دائمی است؟وبرای من ضررنداره وتداخل دارویی نداره بامتوهگزال؟
ضمنادوست من ازلوازم بهداشتی گرفته آیاداروخانه هاهم دارند؟یافقطازسایت بایدگرفت؟

پاسخ کارشناس : شما نمیتوانید استفاده کنید

21 اردیبهشت 1396 ساعت 19 و 25 دقیقه

پونه

با سلام من بی ام ای بالای ۳۰ دارم و کبدم گرید۲ چرب هست،کم کاری تیروئید دارم،آیا میتونم از تنوئید استفاده کنم؟با تشکر

پاسخ کارشناس : بله میتوانید استفاده کنید

19 اردیبهشت 1396 ساعت 06 و 32 دقیقه

ناشناس

سلام مجدد میتونم بپرسم سی ال ای چیه ؟؟؟ وچطوری باید مصرف بشه؟؟؟
ممنونم

پاسخ کارشناس : سلام لطفا از بخش خود سی ال ای بپرسید. اگر دستور مصرف بدهم ممکن است رو تینوئئید اجرا کنند

17 اردیبهشت 1396 ساعت 15 و 53 دقیقه

مریم

این دارو کی نتیجه میده ؟ در ضمن من بدلیل آلرژی قبلی که دارم شربت هیدروکسی زین دو بار استفاده کرده ام آیا اشکالی نداره؟ با مشروبات الکلی تداخل ایجاد نمیکنه؟

پاسخ کارشناس : با مشروبات الکلی تداخل دارد

17 اردیبهشت 1396 ساعت 15 و 28 دقیقه

ناشناس

مصرف این قرص همراه با ویتامین Eمشکلی نداره؟

پاسخ کارشناس : خیر

16 اردیبهشت 1396 ساعت 18 و 01 دقیقه

ناشناس

باسلام و خسته نباشید
من٢٣سالمه وزنم ٨٥قدم ١٦٥بیشتر چاقی بالاتنه دارم شکم وپهلو و پشتم و بازوهام میخاستم بدونم چند دوره از این قرص استفاده کنم ؟؟؟هردوره چند وقته؟؟
وبرای سنگ کلیه مشکلی ندارد؟؟؟

پاسخ کارشناس : سلام مشکلی ندارد. اما اگر سی ال ای بگیرید خیلی بهتر است

16 اردیبهشت 1396 ساعت 14 و 29 دقیقه

محمد

با سلام من 141 کیلو وزن دارم و قدم 178 هست وbmi حدود 43 هست. حدود 10سال میشه که هیچ گونه داروی کدئین دار یا آمفتامین دار مصرف نکردم و بنا به دلایلی اجازه مصرف این گونه دارو ها رو ندارم آیا میتوانم از این قرص استفاده کنم. با تشکر

پاسخ کارشناس : سلام مشکلی ندارد

16 اردیبهشت 1396 ساعت 00 و 40 دقیقه
پری

باسلام واحترام
من 31 ساله با قد165 ووزن80 هستم
در7 سالگی دچار مننژیت شدم ولی خداروشکر هیچ مشکل وعارضه ای بوجود نیومد آیا می تونم ازین قرص تنوییت رتارد استفاده کنم؟

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارد

15 اردیبهشت 1396 ساعت 20 و 05 دقیقه

۰۰۰

سلام چند دوره جاز به استفاده ی مکرر هستم?بین هر بسته ی ۱۰ تایی فاصله نیاز هست؟۲۰ کیلو اضافه وزن دارم و چون‌ استرس همیشگی دارم‌میشه همراه پوکساید مصرف کنم در ضمن بیخوابی دارم و خشکی دهان البته واقعا تاثیرش شگفت انگیزه باورم نمیشه کلا اشتهام و بسته و سوال آخر مکمل برای جلوگیری از ریزش موهام و تقویتی چی اسنفاده کنم؟با سپاس

پاسخ کارشناس : برای ریزش مو داخل این سایت مکمل تقویتی ریزش مو هست. میتوانید بگیرید

15 اردیبهشت 1396 ساعت 01 و 58 دقیقه

نسترن

آیا مصرف قرص تینوئید ریتارد با داروهای اورژانسی ضد بارداری تداخل دارویی دارد و خطرناک است؟ ممنون

پاسخ کارشناس : خیر

14 اردیبهشت 1396 ساعت 10 و 06 دقیقه

ناشناس

سلام
این قرص کاهنده اشتها هست یا چربی سوزی؟

پاسخ کارشناس : کاهنده اشتها. روزی یک عدد بعد صبحانه

13 اردیبهشت 1396 ساعت 22 و 59 دقیقه

ناشناس

سلام
من چند وقت پیش قرص نچرال اسلیمینگ رو مصرف کردم و دچار توهم شدم تحت درمان قرار گرفتم حالا میخوام از تینویید استفاده کنم ممکنه باز دچار توهم بشم؟ و اینکه مصرف قرص تینویید ممکنه باعث سکته قلبی یا مغزی بشه؟ ممنونم

پاسخ کارشناس : سلام خیر ربطی به توهم ندارد.

13 اردیبهشت 1396 ساعت 12 و 13 دقیقه

مینا

کارشناس محترم بنده همراه با مصرف این قرص ورزش ایروبیک رو هم انجام میدم موردی نداره؟
البته روزایی که ورزش میکنم یکی دوساعت بعد ورزش سرم سنگین میشه

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارد. زیاد فشار وارد نشود

13 اردیبهشت 1396 ساعت 12 و 10 دقیقه

ناشناس

سلام مجدد خدمت کارشناس محترم
در زمان مصرف تینوئید سه جلسه وزرش هوایی در هفته روند کاهش وزن و چربی سوزی رو افزایش میدهد یا نیازی نیست ؟
سپاس

پاسخ کارشناس : با تینویید نباید زیاد ورزش کرد. در حد معمول.

12 اردیبهشت 1396 ساعت 23 و 05 دقیقه

ناشناس

ببخشید من تازه شروع کردم این قرص و تا قبل این روزی یک عدد فلوکستین میخوردم میتونم ادامه بدم یا تداخل داره

پاسخ کارشناس : تداخل ندارد فقط اثر تینوییئد را کاهش میدهد

12 اردیبهشت 1396 ساعت 21 و 11 دقیقه

مامان

سلام من 86کیلوهستم قدم163 ودیسک کمردارم باید لاغرشم ودر دوران شیردهی هستم دخترم6ماهست میتونمواستفاده کنم.ممنونم ازشماکارشناس بزرگوار....

پاسخ کارشناس : سلام خیر به هیج وجه نمیتوانید استفاده نمایید. کمی رژیم بگیرید

12 اردیبهشت 1396 ساعت 18 و 25 دقیقه

بابائی

سلام
من به پیشنهاد داروخانه و تاکید به مصرف 1 بسته از این قرص به دلیل عوارض آن با حدود 22 کیلو اضافه وزن شروع کردم
الان 6 کیلو با مصرف تا کنون 26 عدد قرص بدون ورزش کاهش وزن داشتم
آیا لازمه مجدد تهیه کنم؟ عوارضی در پیش ندارد؟ در کل راهنمایی بفرمایید
ممنون
سن 32 سال قد 165 وزن فعلی 84 کیلوگرم

پاسخ کارشناس : خیر مشکلی ندارد میتوانید استفاده نمایید

12 اردیبهشت 1396 ساعت 15 و 39 دقیقه
ناشناس

سلام خدمت کارشناس محترم من چند روز که نمودید مصرف میکنم اما احساس نمیکنم که اشتهای من کم شده و نسبت به غذا بی میل نیست آیا این روند طبیعی هست؟ایا کاهش وزن ایجاد میشه ؟ الان 4 روز مصرف میکنم
.
ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ کارشناس : تقریبا یک هفته بارگیری است. بله طبیعی است

12 اردیبهشت 1396 ساعت 12 و 44 دقیقه

نوشین

سلام.حدود 2 هفتس از تنویید استفاده میکنم از چه مکمل یا دارویی میتوتم استفاده کنم؟چربی سوزی برام مهم هس،نچرال اسلیمینگ میتونم استفاده کنم؟

پاسخ کارشناس : مراعات کنید وزنت رو کاهش میدهد

12 اردیبهشت 1396 ساعت 07 و 58 دقیقه

ناشناس

سلام خوردن این قرص تینوئید و استفاده از سرکه سیب ایرادی نداره؟

پاسخ کارشناس : مشکلی ندارد

11 اردیبهشت 1396 ساعت 23 و 42 دقیقه

ناشناس

کارشناس محترم لطفا راهنمایی کنید

پاسخ کارشناس : یک روز در میان استفاده کنید.

11 اردیبهشت 1396 ساعت 10 و 36 دقیقه

ناشناس

سلام آیا قرص تینوئید با مسکن های زلوفن،نوافن،بروفن،آستامینوفن تداخل دارویی داره؟چند ساعت بعد از خوردن تینوئید میشه مسکن خورد که مشکلی نداشته باشه؟
لطفا سریع تر جواب بدید خیلی سردرد دارم از روزی که تینو ئید میخورم

پاسخ کارشناس : فقط از یک لحاظ تداخل دارد. اثر تینوئید را کاهش میدهد.

11 اردیبهشت 1396 ساعت 08 و 33 دقیقه

نوشین

با سلام و خسته نباشید،برای کاهش 5 الی 6 کیلو وزن یک بسته 10 تایی از قرص تنویید کافی هست؟؟

پاسخ کارشناس : حدود 15 عدد کفایت میکند

10 اردیبهشت 1396 ساعت 00 و 02 دقیقه

ناشناس

خاهش میکنم اگه امکانش هست هرچه سریعتر جواب بدین اخه خیلی برام مهم هست که هرچه سریعتر کاهش وزن دلخواهمو داشته باشم.متاسفانه اشتهام دوباره برگشته با وجود اینکه روزی 2 عدد قرص میخورم،به نظر شما بسته دوم هم بخرم و روزی یک عدد مصرف کنم؟

پاسخ کارشناس : روزی یک عدد مصرف کنید نه بیشتر

07 اردیبهشت 1396 ساعت 19 و 33 دقیقه

ناشناس

با سلام و خسته نباشید.من مصرف قرص و 10 روز هست که شروع کردم و طبق مقاله ای که در یک سایت خوندم و صحبت فروشنده روزی 2 عدد مصرف کردم 4 روز اول کاهش وزن و احساس کردم ولی بعذ از گذشت 6 روز تغییری احساس نمیکنم،ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ کارشناس : همین مقاله های اشتباه باعث میشود درمانتان به جای اینکه نتیجه بخش باشد نتیجه عکس بدهد! روزی یک عدد فقط

07 اردیبهشت 1396 ساعت 19 و 15 دقیقه

ناشناس

یبوست شدید دارم باید چی کار کنم و برای ٢٠ کیلو اضافه وزن چقدر مصرف کنم

پاسخ کارشناس : دو بسته کفایت میکند

06 اردیبهشت 1396 ساعت 16 و 41 دقیقه

ناشناس

سلام وقت بخیر
من 32 سالمه و حدود 40 کیلو اضافه وزن دارم حدود پنج سال پیش از این قرص استفاده کردم ولی الان که دوباره چاق شدم اصلا نمیتونم جلوی اشتهای کاذبمو بگیرم میشه راهنمایی بفرمایید این قرص بهتر تهیه کنم یا ریداکتیل رو ؟؟؟؟؟

پاسخ کارشناس : از همین مکمل استفاده نمایید.

03 اردیبهشت 1396 ساعت 22 و 15 دقیقه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.